Regulamin
i przestrzeniach, w tym w obiekcie noclegowym, i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez: podpisanie przez Gościa hotelowej karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki, zadatku, części lub całej należności za pobyt lub korzystanie z usług w ośrodku. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się̨ i akceptuje warunki regulaminu w imieniu swoim i towarzyszącychosób,
z którymi przebywa w ośrodku. 2. Zgłoszenia rezerwacji dokonuje się telefonicznie, na piśmie lub w drodze poczty elektronicznej na adres e-mail: jablonkiresortspa@gmail.com lub rezerwację na stronie internetowej obiektuwww.jablonkibieszczady.pl lub www.domkibieszczady.com.pl
3. Rezerwacja jest zagwarantowana od momentu potwierdzenia wpłatą zaliczki w wysokości 50% ogólnej kwoty pobytu, zwanego dalej „opłatą rezerwacyjną”. 4. Wpłata zaliczki odbywa się w ciągu 48 godzin od otrzymania przez Gościa potwierdzenia rezerwacji.
5. Obiekt, po otrzymaniu zgłoszenia i potwierdzeniu dokonanej rezerwacji, opłatą rezerwacyjną na konto obiektu – w terminie do 3 dni dokonuje na życzenie klienta potwierdzenia rezerwacji telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres, numer telefonu – wskazany przez Gościa. Warunki płatności 1. Przy dokonywaniu rezerwacji, Gość hotelowy wpłaca opłatę rezerwacyjną w wysokości 50% kwoty należnej za pobyt na konto bankowe Obiektu w 48 godzin od zarezerwowania pobytu przez Gościa. Nr konta: 72 1020 4405 0000 2102 0609 2367 PKO BP S.A. 2. Pozostałą kwotę należności za pobyt, Gość zobowiązany jest uiścić w dniu rozpoczęcia pobytu przy zameldowaniu, a za usługi dodatkowe – najpóźniej w dzień wyjazdu. Usługi i ceny 1. Obiekt zobowiązuje się spełnić świadczenie określone w ofercie i zawartej umowie.
2. Oferta zawierająca szczegółowe warunki świadczonych usług umieszczona jest na stronie internetowej Obiektuwww.jablonkibieszczady.pl lub www.domkibieszczady.com.pl
3. Ceny usług świadczonych przez Obiekt zawarte są w cenniku na stronie internetowej Obiektu www.jablonkibieszczady.pl lub www.domkibieszczady.com.ploraz w cenniku dostępnym
w każdym domu wypoczynkowym na terenie Obiektu Jabłonki Resort&SPA. Dopuszcza się stosowanie innych cen ustalonych indywidualnie dla grup w zależności od ilości dni pobytu. 4. Cena wynajmu domu wypoczynkowego zawiera usługi określone w cenniku w zależności od opcji cenowych pobytu lub zawartych w ofercie, pakietach dostępnych także na stronach internetowych Obiektu. Zmiany warunków wykonywania usług 1. Obiekt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od świadczenia usług z przyczyn od niego niezależnych (decyzja władz państwowych, strajki, powódź, remont itp.). Gość otrzymuje
z tego tytułu zwrot pełnej wpłaty, natomiast nie przysługuje mu odszkodowanie. 2. W przypadku niewywiązania się przez Obiekt z zawartej wcześniej z Gościem umowy
o świadczenie usług noclegowych i niezapewnienia wymaganego standardu pokoju lub
w przypadku awarii urządzeń, Obiekt może zakwaterować Gości w innym domku o tym samym lub wyższym standardzie, bez możliwości domagania się od Gościa podwyższenia opłaty za pobyt. Rezygnacja/zmiana rezerwacji 1. Gość może w każdym czasie odwołać rezerwację pobytu w ramach wybrania oferty zwrotnej, składając oświadczenie pisemne lub też drogą mailową. Za datę rezygnacji decydującej
o naliczeniu kosztów przyjmuje się dzień otrzymania przez hotel pisemnej rezygnacji lub wiadomości e-mail. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności drogą mailową na adres jablonkiresortspa@gmail.com oraz drogą telefoniczną
w ramach zapewnienia niezawieruszenia się adnotacji pisemnej. 2. Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie, jednakże: a) anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zaliczki rezerwacji gwarantowanej:
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej na 30 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – Obiekt zwróci kwotę zaliczki pomniejszoną o koszty bankowe;
– w przypadku rezygnacji gwarantowanej 29 do 15 stu dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – Obiekt zwróci kwotę zaliczki pomniejszoną o 50%. – w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej dokonanej na mniej niż 14 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi, obiekt wpłaconą zaliczkę zatrzyma. c) Obiekt może jednak zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 30 dni, w miarę dostępności wolnych domków. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy miesięcy letnich, długich weekendów i okresów świątecznych – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji. d) Zmiana terminu rezerwacji, o której mowa w pkt. 1. zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Obiekt zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać obiektu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże obiektu. e) W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy. 2. W przypadku anulowania lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona przedpłata 100% przepada. 3. Późniejszy przyjazd i wcześniejsze opuszczenie domków nie wpływają na kwotę naliczoną za pobyt. 4. Zapłacony pobyt nie upoważnia do zwrotu kosztów pobytu. 5.Koszty odwołania rezerwacji lub rezygnacji z pobytu w Obiekcie określone w pkt.1. i 2. mogą być obniżone lub zniesione na wniosek Gościa w przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych (zgon członka rodziny, wypadek Gościa, etc.). 6. W sytuacji uprawniającej gościa do zwrotu zaliczki lub części zaliczki, zaliczka zostanie zwrócona na konto wskazane przez gościa do 7 dni. Rezerwacje grupowe 1. W przypadku rezerwacji dokonanej w czasie dłuższym niż 3 miesiące przed datą pierwszej usługi. a) warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości pierwszego noclegu w terminie do 30 dni przed datą dokonanej rezerwacji. Pozostałą część
zadatku w wysokości 50% zamówienia należy uiścić na 21 dni przed zamówionym pobytem lub inną usługą. b) warunki anulowania rezerwacji podlegają całości pkt. 6 wraz z podległymi podpunktami. 2.W przypadku rezerwacji dokonanych w czasie krótszym niż 3 miesiące przed datą pierwszej usługi.
a) warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 40% zamówienia na 14 dni przed datą pierwszej zamówionej usługi. b) warunki anulowania rezerwacji podlegają całości pkt. 6 wraz z podległymi podpunktami. 3. Rezerwacje grupowe – Biura Podróży 1.Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 80 % zamówienia na 30 dni przed datą pierwszej zamówionej usługi. W przypadku braku wpłaty rezerwacja zostaje automatycznie anulowana przez system. 4.W przypadku odwołania zamówienia, w terminach krótszych niż podano w p.1 Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Zamawiającego według następujących zasad:
a) w przypadku usług noclegowych za niezrealizowane rezerwacje – należność w wysokości: -od 30 do 15 dni – 50% wartości pierwszego noclegu -14 i mniej dni – 100% wartości pierwszego noclegu b) w przypadku usług gastronomicznych za niezrealizowane rezerwacje – należność
w wysokości: -7 i mniej dni – 100% wartości zamówionego pierwszego posiłku. Regulamin domu wypoczynkowego 1. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym domu wypoczynkowym 2. Dom wypoczynkowy wynajmowany jest na doby. 3. Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00. 4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić najpóźniej do godziny 9:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju. 5. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu jak i prośby o wcześniejsze zameldowanie
w miarę posiadanych możliwości. 6. Opóźnione wymeldowanie bez wcześniejszego zgłoszenia będzie wiązać się z opłatą 50 zł/h. 7. Dla dzieci do lat 3 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami (przy pierwszym dziecku). Dzieci w wieku od 3 do 12 lat płatny jest w wysokości 70%. Po wcześniejszym zgłoszeniu jest możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego za opłatą 100zł/pobyt. 8. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci. 9. Liczba osób mających wynająć dom wypoczynkowy jest ograniczona w podanej ofercie. W przypadku stwierdzenia większej liczby osób, które nie zostały zgłoszone, Przedstawiciel Obiektu może doliczyć dodatkową opłatę. 10.W trosce o środowisko i ekologię sprzątanie domu wypoczynkowego oraz zmiana pościeli, ręczników i szlafroków przy pobytach dłuższych tj. 5-10 dni przysługuje jeden raz
w ramach sprzątania na życzenie. W przypadku pobytów od 10 dni do 15 dni, usługa sprzątania i wymiany tekstyliów przysługuje dwa razy na pobyt. Jeśli pobyt trwa dłużej niż 15 dni, częstotliwość sprzątania i wymiany tekstyliów ustalana jest indywidualnie. 11. Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie Obiektu (szkło, plastik/metal, papier) 12. Ręczniki hotelowe nie służą do czyszczenia obuwia, kółek od wózka etc. Zabrudzenia ręczników przez niestandardowe ich użycie będzie wiązało się z opłatą 50,00 zł/ręcznik mały, 100 zł/ręcznik duży. 13. Ręczniki, szlafroki, pościel są własnością Ośrodku Wypoczynkowego, w przypadku kradzieży lub zniszczenia Gość może zostać obciążony kosztami, 50 zł/ręcznik mały, 100 zł/ręcznik duży, 150 zł/szlafrok, 300 zł/komplet pościeli. 14. Zastrzegamy, iż obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz
e-papierosów w domach wypoczynkowych – pod karą grzywny 800 zł. Jeśli obsługaObiektu stwierdzi, że Gość złamał zakaz palenia wyrobów tytoniowych w domu wypoczynkowym,Obiekt może naliczyć karą pieniężną za każdorazowe złamanie w/w zakazu według cennika Obiektu, niezależnie od obciążenia Gościa kosztami doprowadzenia pokoju hotelowego do poprzedniego stanu (odświeżenie) - wietrzenie, czyszczenie chemiczne tapicerek, firan i zasłon, itp. 15. Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie. 16. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. 17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Pozostawioneartykuły spożywcze i środki higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godziny, a po upływie tego okresu przejdą̨ na własność́Obiektu albo zostaną̨ zutylizowane/zniszczone albo przekazane na cele charytatywne lub do użytku publicznego. 18. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. 19. Na terenie obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego. 20.Zabraniasię̨ nadmiernego hałasowania na terenieObiektu, powodowania nieprzyjemnychzapachów ani wykonywania innych czynności,któreprzeszkadzająszkodzą czy irytują pozostałych Gości. 21.Zachowanie Gościa i osób korzystających z usługObiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości i funkcjonowania ośrodka wypoczynkowego.Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług hotelowych osobie, która narusza tą zasadę̨,
w szczególności, jeżeli awanturuje się̨, wykazuje agresję słowną lub fizyczną, jest pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających albo w inny sposób narusza regulamin hotelowy. Dopuszcza się usunięcia takiej osoby z terenu Ośrodka Wypoczynkowego, bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu. Gość naruszający tą zasadę powinien zostać uprzedzony o możliwych konsekwencjach dalszego zachowywania się̨ niezgodnie z regulaminem hotelowym. To samo dotyczy również zachowania Gościa, który narusza ogólnie przyjęte zasady współżycia społecznego. 22.W przypadku konieczności interwencji przedstawiciela Obiektu względem Gościa zakłócającego funkcjonowanie ośrodka wypoczynkowego, interwencja może zostać zarejestrowana w postaci zapisu dźwiękowego lub wizyjnego, celem ochrony dóbr osobistych i materialnych zarówno Obiektu jak i interweniującego przedstawiciela Obiektu. Zarejestrowanie interwencji będzie w razie konieczności służyć jako środek dowodowy
w celu wykazania rzeczywistego stanu faktycznego. 23. W domach wypoczynkowych obowiązuje system otwierania drzwi wejściowych oparty na użyciu klucza, breloka lub wpisania kodu PIN. Zagubienie klucza, breloka wiąże się
z naliczeniem opłaty w wysokości 50 zł – klucz, 30 zł – brelok. 24.Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej podanej przez Gościa jako gwarancja rezerwacji/płatności za pobyt. 25.Gościowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pomieszczeniach domu wypoczynkowego i jego wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli
i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb domu wypoczynkowego. 26.Wdomach wypoczynkowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych,
w szczególności broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych, itp. 27.Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest wdomach wypoczynkowych używanie otwartego ognia np. świeczek oraz urządzeń elektrycznych lub grzejnych nie stanowiących wyposażenia domu wypoczynkowegonp. grzałek, żelazek, czajników elektrycznych, nawilżaczy powietrza, przenośnych grzejników. Nie dotyczy to ładowarek, telefonów komórkowych, przenośnych komputerów (laptopów, tabletów). 28.Przestrzenie ogólnodostępneObiektu są̨ monitorowane przy użyciu kamer, celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem. 29.Każdorazowo opuszczającdom wypoczynkowy Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zagasić ogień w kominku, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe. 30.Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w pokoju hotelowym oraz w każdym innym miejscu na terenie Ośrodka Wypoczynkowego, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu osób albo z winy dzieci pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej Ośrodkowi Wypoczynkowemu następuje przez zapłatę̨ kary pieniężnej (kary umownej). Cennik hotelowych kar pieniężnych stanowi załącznik do regulaminu. 31. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych domu wypoczynkowego, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe lub możliwość pobrania opłaty podczas wymeldowania. Cena jest ustalana indywidualnie. 32. Zakazuje się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej. 33. Obiekt nie dopuszcza do przebywania zwierząt wdomach wypoczynkowych. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkować naliczeniem kary pieniężnej według cennika Obiektu. 34. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie usługi spowodowane skutkami siły wyższej rozumianej jako działania zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia np. chwilowe braki ze strony dostawców wody i prądu. 35.Gość powinien zawiadomić obsługę Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 36.Obiekt ma obowiązek zapewnić warunki pełnego, nieskrępowanego i spokojnego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji
o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę, w miarę posiadanych możliwości inny dom wypoczynkowy lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. REGULAMIN KORZYSTANIA Z WANNY SPA TJ. JACUZZI WELLIS, WANNY TERMALNEJ LAVA I Z BASENU 1. Przed wejściem do wanny SPA należy zapoznać się z regulaminem oraz przeciwwskazaniami do korzystania z kąpieli, a następnie bezwzględnie stosować się do niniejszego regulaminu. 2. Przed przystąpieniem do kąpieli w wannie SPA należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem
i ciepłą wodą. 3. Przed wejściem do wanny SPA należy bezwzględnie zdjąć obuwie. 4. Z wanny SPA mogą korzystać tylko osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań. 5. Osoby z dysfunkcjami układu krążenia, układu oddechowego, neurologicznymi i gastrycznymi oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z wanny SPA ze szczególną ostrożnością i po konsultacji lekarskiej. 6. Zabrania się korzystania z wanny SPA osobom u których występują: §choroby skóry i otwarte skaleczenia, §choroby zakaźne i infekcyjne. 7. Dzieci do lat 18 mogą przebywać w wannie SPA wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Jednocześnie zabrania się korzystania z wanny SPA tylko jednej osobie tj. podczas kąpieli w wannie SPA podczas muszą znajdować się co najmniej dwie osoby dorosłe. 8. Zabrania się wprowadzania zwierząt do wanny SPA. 9. Osoby korzystające z kąpieli obowiązuje noszenie stroju kąpielowego. Dzieci do lat 3 muszą posiadać na sobie jednorazowe pieluchomajtki kąpielowe. 10. Nie wolno korzystać z wanny SPA będąc pod wpływem alkoholu lub środków odurzających jak również zabrania się spożywania żywności, napojów alkoholowych i środków odurzających wewnątrz wanny SPA. 11. Z wanny SPA można korzystać w godzinach 8-22. Wszystkie osoby nieprzestrzegające ciszy nocnej, naruszające porządek lub przepisy niniejszego regulaminu będą proszone opuszczenie wanny SPA. 12. W razie wypadku spowodowanego nieprzestrzeganiem regulaminu oraz instrukcji korzystania
z wanny SPA wszelką odpowiedzialność ponosi użytkownik. 13. Osoby niszczące i uszkadzające sprzęt lub urządzenia wanny SPA ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. 14. Osoba, która zanieczyściła wannę SPA jest zobowiązana do pokrycia kosztów wymiany wody
w kwocie 200 zł (jacuzzi lub wanna termalna) lub basenu w kwocie 2000 zł. Jeśli woda
w wannie SPA zostanie zabrudzona jej wymiana i nagrzanie może potrwać kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun lub rodzic. REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY 1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem. 2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracownika obsługi. 3. Wszelkich regulacji urządzeń sauny, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może dokonywać tylko pracownik obsługi. 4. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe, jednocześnie zabrania się korzystania z sauny jednej osobie tj.
w saunie podczas korzystania muszą znajdować się co najmniej dwie osoby dorosłe. 5. Z sauny mogą korzystać osoby pełnoletnie, dzieci pod nadzorem osób dorosłych. 6. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów
i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia. 7. Zobowiązuje się użytkowników sauny do przestrzegania porządku i utrzymania czystości użytkowanego pomieszczenia. 8. Przed wejściem do sauny należy wziąć kąpiel z użyciem ciepłej wody i mydła w celu usunięcia
z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń. Należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych. 9. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe lub pareo wykonane w 100 % z bawełny. 10. W czasie korzystania z sauny należy dążyć do rozluźnienia mięśni i osiągnięcia jak największego odprężenia psychicznego: należy zachować spokój i ciszę. 11. Na terenie sauny zabrania się: §wchodzenia w ubraniu oraz obuwiu, §wykonywania zabiegów kosmetycznych, §hałasowania oraz głośnego prowadzenia rozmów, §wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych, §wnoszenia napojów, napojów alkoholowych, §nieobyczajowego zachowania bądź zachowania uznanego powszechnie za nieprzyzwoite lub obraźliwe, §palenia tytoniu, §niszczenia i uszkadzania wyposażenia. 12. Po pobycie w saunie nie zaleca się wysiłku fizycznego. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić saunę. 13. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom: §bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, §osobom z chorobami krążenia, chorującym na cukrzycę, §osobom nietrzeźwym, §kobietom ciężarnym, kobietom w czasie menstruacji. 14. Osoby naruszające porządek lub przepisy niniejszego regulaminu będą usunięte z sauny. 15. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym,że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu. 16. Pracownicy i właściciele obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi. 17. Z sauny można korzystać w godzinach 8-22. Niniejszy Regulamin jest obowiązujący dla wszystkich osób przybywających i korzystających z usług Obiektu Jabłonki Resort&SPA. Życzymy miłego pobytu na terenie naszego Obiektu. Właściciele Obiektu. Załącznik do regulaminu hotelowego Za każdy jednorazowy przypadek: Cennik hotelowych kar pieniężnych 1. Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych – 800 PLN 2. Przebywanie ze zwierzęciem w miejscach niedozwolonych – 800 PLN 3. Zakłócanie ciszy nocnej – 1000 PLN 4. Bezpodstawne uruchomienie alarmu – 1000 PLN 5. Parkowanie w miejscach niedozwolonych – 300 PLN 6. Wejście na basen zewnętrzny lub ogrodzony teren przyległy, poza godzinami funkcjonowania basenu – 500 PLN 7. Sprzątanie wymiocin lub innych nieczystości fizjologicznych – 2000 PLN 8. Opłata za zgubienia karty – 30 PLN 9. Opłata za zgubienie klucza – 50 PLN Uwaga: Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez Obiekt szkody, za którą Gość odpowiada lub gdy w danej sytuacji/zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, Obiekt ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.